Porównywarka cen, porównaj ceny z ponad 2100 sklepów internetowych.

Co chcesz kupić? Wyszukaj produkt...

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

KsiążkiMarketing zarządzanie

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

od 25.13 PLN (w selkar.pl)

2 oferty z 2 sklepów, w cenie 25.13 PLN - 36.49 PLN

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - produkt DOSTĘPNY w magazynie, NATYCHMIASTOWA wysyłka, ODBIÓR za 0zł!
  1. 0 ocen produktu
  2. 0 komentarzy produktu
  3. 0 wad i zalet

Podstawowe informacje

Trzeci sektor w polskich realiach
Pozyskiwanie środków
Poszukiwanie najlepszych ludzi
Marketing organizacji
PR wewnętrzny i zewnętrzny
Rola rzecznika prasowego
Konferencje prasowe od A do Z
Współpraca z mediami



Organizacja zarządzania organizacją


Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych.

Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.


Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretar

czytaj więcej ›

ProducentOnepress

Porównanie cen (2 oferty)
sortowanie według z

prezentujemy 2 z 2 ofert

Wady i zalety

Zalety

Nie zapisano jeszcze żadnej zalety.

Wady

Nie zapisano jeszcze żadnej wady.


Przepisz cyfry : Przepisz cztery cyfry widoczne na obrazku.
wpisz wyłącznie 4 cyfry

Dodaj zalety i wady

Oceny i opinie

Ty również możesz ocenić produkt, klikając na gwiazdki...

Napisz swoją opinię o produkcie...


Jakość0.0
Wygląd0.0
Stosunek ceny0.0

Email oceniającego: Twój adres e-mail.
Adres nie będzie wyświetlany przy komentarzu.
Imię / nick oceniającego: Nazwa wyświetlana przy opini.
np. Paweł.
Przepisz cyfry : Przepisz cztery cyfry widoczne na obrazku.
wpisz wyłącznie 4 cyfry

Nikt nie napisał jeszcze opinii dla tego produtku. Dodaj opinię jako pierwszy!

Ceny na mapie

Województwo:
  1. 25.13 PLNselkar.pl

    Białystok, Kolejowa 9 lok. 5

  2. 36.49 PLNEmpik.com

    Warszawa, Al. Jana Pawła II 82