Porównywarka cen, porównaj ceny z ponad 2100 sklepów internetowych.

Co chcesz kupić? Wyszukaj produkt...

Marketing usług hotelarskich

KsiążkiMarketing zarządzanie

Podstawowe informacje

Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.

Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną....

ProducentPWE

Porównanie cen (2 oferty)
sortowanie według z

Polecane oferty

  1. Pozostałe oferty Marketing usług hotelarskich

prezentujemy 2 z 2 ofert

Wady i zalety

Zalety

Nie zapisano jeszcze żadnej zalety.

Wady

Nie zapisano jeszcze żadnej wady.


Przepisz cyfry : Przepisz cztery cyfry widoczne na obrazku.
wpisz wyłącznie 4 cyfry

Dodaj zalety i wady

Oceny i opinie

Ty również możesz ocenić produkt, klikając na gwiazdki...

Napisz swoją opinię o produkcie...


Jakość0.0
Wygląd0.0
Stosunek ceny0.0

Email oceniającego: Twój adres e-mail.
Adres nie będzie wyświetlany przy komentarzu.
Imię / nick oceniającego: Nazwa wyświetlana przy opini.
np. Paweł.
Przepisz cyfry : Przepisz cztery cyfry widoczne na obrazku.
wpisz wyłącznie 4 cyfry

Nikt nie napisał jeszcze opinii dla tego produtku. Dodaj opinię jako pierwszy!

Ceny na mapie

Województwo:
  1. 32.04 PLNKsięgarnia internetowa MADBOOKS

    Bydgoszcz, Podmiejska 13/27

  2. 40.13 PLNselkar.pl

    Białystok, Kolejowa 9 lok. 5