Porównywarka cen, porównaj ceny z ponad 2100 sklepów internetowych.

Co chcesz kupić? Wyszukaj produkt...

Podstawowe informacje

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie ?Financial Times? został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.
W książce omówiono między innymi:
- sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
- tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
- rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
- współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
-? koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
-? koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
-? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
-? koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.
Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele spos

czytaj więcej ›

ProducentREBIS

Porównanie cen (3 oferty)
sortowanie według z

prezentujemy 2 z 2 ofert

Wady i zalety

Zalety

Nie zapisano jeszcze żadnej zalety.

Wady

Nie zapisano jeszcze żadnej wady.


Przepisz cyfry : Przepisz cztery cyfry widoczne na obrazku.
wpisz wyłącznie 4 cyfry

Dodaj zalety i wady

Oceny i opinie

Ty również możesz ocenić produkt, klikając na gwiazdki...

Napisz swoją opinię o produkcie...


Jakość0.0
Wygląd0.0
Stosunek ceny0.0

Email oceniającego: Twój adres e-mail.
Adres nie będzie wyświetlany przy komentarzu.
Imię / nick oceniającego: Nazwa wyświetlana przy opini.
np. Paweł.
Przepisz cyfry : Przepisz cztery cyfry widoczne na obrazku.
wpisz wyłącznie 4 cyfry

Nikt nie napisał jeszcze opinii dla tego produtku. Dodaj opinię jako pierwszy!

Ceny na mapie

Województwo:
  1. 63.75 PLNselkar.pl

    Białystok, Kolejowa 9 lok. 5

  2. 118.99 PLNEmpik.com

    Warszawa, Al. Jana Pawła II 82