Porównywarka cen, porównaj ceny z ponad 2100 sklepów internetowych.

Co chcesz kupić? Wyszukaj produkt...

Marketing zarządzanie 681 produktów

KsiążkiMarketing zarządzanie

Porównaj ceny w Marketing zarządzanie.

Sortuj według: liczby ofert popularności ceny średniej oceny kolejności dodania

  1. Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • CeDeWu

    Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariusza...

  2. Nareszcie więcej zysku!

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • BC Edukacja

    Książka dostarczy ci wskazówek, jak zredukować koszty, rozpoznać typowe czynniki wpływające na ich powstawanie i zmienić niewłaściwy sposób myślenia. Rady wypróbowane w praktyce wskażą ci odpowiednie wytyczne działania, dzięki czemu obniżanie kosztów stanie si...

  3. Marketing szkoły

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • Wolters Kluwer Polska

    Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np...

  4. ZARZĄDZANIE PORTFELAMI PROJEKTÓW

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • PWN

    W dzisiejszych czasach wiele organizacji przyjmuje w swojej działalności orientację projektową, która pozwala realizować cel strategiczny, jakim jest np. zwiększanie wartości dla interesariuszy. Osiągnięcie wyznaczonych celów szczegółowych dzięki realizacji po...

  5. Rozgłośnia radiowa jako przedsiębiorstwo

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • maternus

    Praca stanowi opis rozgłośni radiowej z punktu widzenia działalności rynkowej w postaci przedsiębiorstwa, które zgodnie z wymogami prawa musi przyjąć określoną formę organizacyjno-prawną. Utrzymanie się na rynku medialnym wymaga od menedżerów określenia misji ...

  6. Przedsiębiorstwo społeczne kapitalizm dla ludzi

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

      Autor ukazuje, dlaczego szefowie tak wielkich firm, jak Danone, BASF czy SAP zdecydowali się na podjęcie wyzwania uruchamiania ryzykownych projektów zorientowanych na ubogą ludność jednego z najbiedniejszych krajów świata. Opowieść ta jest fascynująca, bowiem...

    • Efektywne szkolenie

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Wolters Kluwer Polska

      Rola i zadania trenera bardzo się zmieniły w ciągu ostatnich lat: zmieniły się metody szkoleniowe i podejście do rozwoju zawodowego, powstały zupełnie nowe sposoby doskonalenia - e-learning, coaching i mentoring. Celem tej książki jest ukazanie, jakie cechy m...

    • Filozofia I-Cing w zarządzaniu

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Placet

      Wszelka asymetria we wszechświecie ma ciekawą właściwość. Zmusza do aktywności, do wyrwania ze stanu letargu, obojętności, zastoju, który nie mając charakteru twórczego, skazany jest na zagładę. Jednocześnie byty dążą świadomie lub nieświadomie do stanu równow...

    • Plany marketingowe

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Wolters Kluwer Polska

      Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planow...

    • Zyskowne zarządzanie projektami

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

        NARESZCIE ROZWIĄZANIE WIECZNYCH PROBLEMÓW ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI.Najbardziej poszukiwanym skarbem w zarządzaniu projektami jest wiedza, w jakim miejscu znajdujemy się pod względem realizacji harmonogramu i wykorzystania budżetu, Tego celu nie osiąga prawie żad...

      • Umiejętności doradcze

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Wolters Kluwer Polska

        Kim jest doradca wewnętrzny? Jakie są jego obowiązki w firmie? Czy trudno jest wprowadzić w przedsiębiorstwie model pracy oparty na usługach doradztwa wewnętrznego? Na te i podobne im pytania wyczerpująco odpowiada autor książki Umiejętności doradcze. Sk...

      • Strategiczne zarządzanie marką

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Wolters Kluwer Polska

        o sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom k...

      • First Steps in Marketing Language

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Wydawnictwo Naukowe PWN

        Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także str...

      • Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • UMCS

        Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów ...

      • Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • CeDeWu

        Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów ...

      • Konsultant zarządzania jakością

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • CeDeWu

        Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQ...

      • Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw na rynku B2B

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Difin

        Monografia stanowi opracowanie z zakresu zwiększania skuteczności działań firm funkcjonujących w łańcuchu dostaw. Przedstawia zarządzanie ryzykiem jako narzędzie determinujące ciągłość prowadzonych przez przedsiębiorstwa procesów operacyjnych. Opracowanie wpro...

      • Koszty jakości dla inżynierów

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Placet

        Książka, którą oddaję do rąk Czytelników pomyślana została jako kompendium wiedzy, które pozwala na zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień, w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty i znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wsk...

      • TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Poltext

        Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski płynące z obserwacji ...

      • Zrozumieć Agile Project Management. Równowaga kontroli i elastyczności

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

          Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategii biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb bizneso...

        • Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • PWE

          Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej...

        • Zmień kulturę, zmień zasady gry

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • MT Biznes

          Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. ...

        • Marketing usług hotelarskich

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • PWE

          Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w ...

        • Marketing

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • REBIS

          Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w naj...

          od 45.00 zł

          Marketing

          w 2 sklepach

        • Słownik sloganów reklamowych

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Wydawnictwo Naukowe PWN

          To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, ...

        • Compliance w przedsiębiorstwie

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Wolters Kluwer Polska

          Compliance jest to taki sposób organizacji przedsiębiorstwa, który redukuje do minimum ryzyko wystąpienia wszelkich nieprawidłowości. Dobrze funkcjonująca firma może szybko stracić pozycję - wystarczy nierozsądne posunięcie lub zaniechanie działań. Jedna zł...

        • Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • CeDeWu

          W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządza...

        • Marketing usług

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Wolters Kluwer Polska

          Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Nie...

        • Ten wredny PR 2009

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Helion

          Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów p...

        • Lekcje biznesu przy rodzinnym stole

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • VOCATIO

          Ciekawe, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców oraz CEO wielkich spółek wychowała się jako dzieci samotnych rodziców, przeważnie samotnych matek. Żeby dojść na szczyt, kombinuj tak jak to robią...

        • Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Onepress

          Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organiz...

        • 33 sposoby na kryzys gospodarczy

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Difin

          ?Działania natychmiastowe? to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko...

        • Organizacje w praktyce

          dodaj opinię

          Kategoria: Marketing zarządzanie

          • Poltext

          Książka może być wykorzystywana jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, socjologia. Może być podstawą do prowadzenia ćwiczeń i konwersatoriów z wielu przedmiotów, m.in. takich jak: zarządzanie, doradztwo, diagnostyka organizac...