Porównywarka cen, porównaj ceny z ponad 2100 sklepów internetowych.

Co chcesz kupić? Wyszukaj produkt...

Marketing zarządzanie 681 produktów

KsiążkiMarketing zarządzanie

Porównaj ceny w Marketing zarządzanie.

Sortuj według: liczby ofert popularności ceny średniej oceny kolejności dodania

  1. Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • UMCS

    Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów ...

  2. Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • CeDeWu

    Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów ...

  3. Konsultant zarządzania jakością

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • CeDeWu

    Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQ...

  4. Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw na rynku B2B

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • Difin

    Monografia stanowi opracowanie z zakresu zwiększania skuteczności działań firm funkcjonujących w łańcuchu dostaw. Przedstawia zarządzanie ryzykiem jako narzędzie determinujące ciągłość prowadzonych przez przedsiębiorstwa procesów operacyjnych. Opracowanie wpro...

  5. Koszty jakości dla inżynierów

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • Placet

    Książka, którą oddaję do rąk Czytelników pomyślana została jako kompendium wiedzy, które pozwala na zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień, w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty i znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wsk...

  6. TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

    • Poltext

    Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski płynące z obserwacji ...

  7. Zrozumieć Agile Project Management. Równowaga kontroli i elastyczności

    dodaj opinię

    Kategoria: Marketing zarządzanie

      Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategii biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb bizneso...

    • Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • PWE

      Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej...

    • Zmień kulturę, zmień zasady gry

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • MT Biznes

      Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. ...

    • Marketing usług hotelarskich

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • PWE

      Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w ...

    • Marketing

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • REBIS

      Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w naj...

      od 45.00 zł

      Marketing

      w 2 sklepach

    • Organizacje w praktyce

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Poltext

      Książka może być wykorzystywana jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, socjologia. Może być podstawą do prowadzenia ćwiczeń i konwersatoriów z wielu przedmiotów, m.in. takich jak: zarządzanie, doradztwo, diagnostyka organizac...

    • Słownik sloganów reklamowych

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Wydawnictwo Naukowe PWN

      To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, ...

    • Compliance w przedsiębiorstwie

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Wolters Kluwer Polska

      Compliance jest to taki sposób organizacji przedsiębiorstwa, który redukuje do minimum ryzyko wystąpienia wszelkich nieprawidłowości. Dobrze funkcjonująca firma może szybko stracić pozycję - wystarczy nierozsądne posunięcie lub zaniechanie działań. Jedna zł...

    • Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • CeDeWu

      W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządza...

    • Marketing usług

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Wolters Kluwer Polska

      Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Nie...

    • Ten wredny PR 2009

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Helion

      Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów p...

    • Lekcje biznesu przy rodzinnym stole

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • VOCATIO

      Ciekawe, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców oraz CEO wielkich spółek wychowała się jako dzieci samotnych rodziców, przeważnie samotnych matek. Żeby dojść na szczyt, kombinuj tak jak to robią...

    • Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Onepress

      Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organiz...

    • 33 sposoby na kryzys gospodarczy

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

      • Difin

      ?Działania natychmiastowe? to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko...

    • Skuteczne Realizowanie Projektów

      dodaj opinię

      Kategoria: Marketing zarządzanie

        Niniejsza książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które przechodzą ze zwykłej hierarchii liniowej do projektu oraz przejmują za niego odpowiedzialność. Nie ma znaczenia, czy jest to ich pierwsze zadanie, w którym dowodzą jakąś grupą, czy dwudzieste. ...

      • Marketing w gastronomii

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • PWE

        Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całości...

      • Zarządzanie wiedzą

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Wolters Kluwer Polska

        Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozdział składa się z c...

      • Zarządzanie jakością w usługach publicznych

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • CeDeWu

        Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzeb...

      • Reklama

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • GWP

        W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr oso...

        od 63.75 zł

        Reklama

        w 2 sklepach

      • Podejmowanie decyzji

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • PWE

        Nasza aktywność życiowa wiąże się bezpośrednio z naszymi wyborami. Każdego dnia, podejmując decyzje, organizujemy swój czas. Umiejętność dokonywania właściwych wyborów, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, jest bardzo cenna. W książce autor w przystęp...

      • Nauka o organizacji

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • CeDeWu

        Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego ...

      • Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

        Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże...

      • Szalone lata dziewięćdziesiąte

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Wydawnictwo Naukowe PWN

        Kolejna fascynująca książka noblisty i byłego szefa doradców ekonomicznych prezydenta Billa Clintona, znanego i cenionego już na polskim rynku autora takich bestsellerów, jak Globalizacjs i Ekonomia sektora publicznego. Tym razem J. E. Stiglitz analizuje...

      • Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Onepress

        Trzy dogmaty zarządzania Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o zarządzanie personele...

      • Strategia zarządzania jakością

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • Difin

        W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarząd...

      • Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • CeDeWu

        Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i...

      • Skończ z okresową oceną pracowników!

        dodaj opinię

        Kategoria: Marketing zarządzanie

        • MT Biznes

        Czas już zrezygnować z okresowej oceny pracowników. To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników ? jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki,...